Wednesday, July 29, 2009

kuaRaNtin???


mase aku n mmber aku tgh wat assignment kul 1-2 pg td, tbe2
aku dgr ann0uncement dr kolej sebelah nie
gtw kuo da kne kuarantin..????
what???
selang bape minit kmudian terdengar plak ann0uncement kolej kt aku
bahawa kitorg pn da kena kuarantin gak!!!!!
oh.......aku pn xtw nk pkir pe coz,
xtw lg kitorang kne kuarantin smpai bile
ade assignment yg nk kne submit mggu ni n mnggu dpan..
duit nk abes..
LAPTOP aku ade kt kedai dpn kampus!!!!!!
camno nk wat assignment tu...s0b3,sedeynyer

oleh kerana terkejut yg teramat sgt..
(knon je....sbnarnye bru stop tgok drama korea..wawawa)
aku x dpt tido!!!
ptg td dpt tdo jap je
ins0mniakah aku?????
pape pn...h0pe upsi free fr0m h1n1...
aku nk g tido dulu..
gud morning..(cz skang da pkul 6 a.m...n b4 aku btukar jd panda,bek aku tido dlu...)


No comments: