Saturday, July 25, 2009

keSengalaN terSerlah: siaPa yg Ptut dipErsalaHkaN....


harap korg tak la tersalah paham
nie bukan la tjuk f0rum assignment aku
tp situasi yg tlah berlaku kt sekeliling aku...

aku mmg geram btol klu dgr mmber aku citer
BOYPREN die kejenye MERAJUK je!!!!!
setakat ni, mmber aku X PENAH merajuk pn!!!!
x ke korang rse agak melampau...??????
mase aku type entry nie pn
boypren die bru pas merajuk...
faktor2 boypren die merajuk td,
mmber aku battery phone die low...so ble angkt call otomatik r phone tu mati,
ade r dlm 2-3 kali ke,
pastu slps keadaan dipulihkan.......boypren die call lg,
n tanye mmber aku tgh watpe...
mmber yg agak bek aty nie pn gtw r tgh lepak ngn kitorg,
pastu bile boypren die tw tgh lepak ngn kitorang...
trus merajuk (p/s: butir2 pbualan yg slbihnye x dpt diknl pasti dgn jelas..huhu)
apekah itu????
bkn lepak ngn mmber lelaki..
tp mmber seJANTINA dgn girlpren die ni

mmg sungguh plik btol dgn perangai boypren sahabatku itu,
mmber aku salah ke cz lepak ngn kwn2 sndiri???
aku mmg terkagum tahap gaban dgn mmber aku ni,
penyab0r btol orgnye...gaknye klu aku jd die mmg da lame
g00dbye f0rever..huhuhu

aku bkn r nk mnyebok atau nk kacau keamanan rumah tgge org lain......hehehe


No comments: