Monday, July 20, 2009

dA keNape eRk????

balik je dr klas td tibe2 je rse moody
dan
perasaan n keadaan ni mkin teruk
smpai la saat n ketika aku type entry ni.

KENAPE R?????

aku pn xtw nape jd m00dy tbe2 nie
adekah karena aku kelaparan yg melampau????
sbb
kdg2 bile aku lapar aku terase cm nk ngamuk je..
(da r aku tgh hangen ngn jiran seblah ni, x abes2 bertukang dr aritu..watpe ntah)
ye btol
aku boley thn saket tp x bley thn lapar
tp nape aku lapar???
huhuhu...

ATAUPUN

aku rndu kt family especially mak n abah aku
baru je td abah aku call
lg rse rnduu kat dorang
HUWWWWAAAAA!!!!!!!
rindu giler da ni..(dgn linangan air mate..s0b3)
lmenye tggu cuti mid sem

adekah sebab rndu yg terlampau melampau ni mnybabkan aku xde
selera nk makan lalu kelaparan???


KESIMPULANNYER

akibat terlalu lapar
aku telah menge'post' entry ni
n
jawapannyer
aku xtw bnde alah pe yg aku dok merepek ni
dan aku memang lapar skg nie
kreuk....kreuk(perut aku yg slim bunyi lg)
wawawawawa......

No comments: