Wednesday, March 18, 2009

fRieNd........fRiendsHip


bila sebut jer pasal kawan dan persahabatan, macam2 yg kita imagine. maybe korg automatik teringat kt kwn yg paling korang menympah. klu bley x nk tgok org tue smpai bila2 pn....huhuhu...aku ada gak knl kwn ( x serupa kwn pn sebenarnya....) yg spesis camtu...xtw la dtg dri planet mner, migrain otak aku nie kalau menghadap muka dia jer..xyah citer psl dia la..wat aku moody jer...ada gak spesis yg x syg mulut, klu ckp sket mesti nk maki org....hampeh btol..

ada jugak yg teringat kt kwn2 baik yg da lama x jumpa n x tau khabar cmner. msing2 tunggu spe hantar message dulu, lastly 8 tahun kemudian baru dgr khabar...aku pn camtu gak, xtw la nape..klu citer bab topik nie mmg aku suke, sbb aku ada kwn yg best2, bley dikatakan dorg tu soulmate aku..klu nk diikutkan perangai dorg ni mmg mcm2, kdg aku tgok sndiri pn pnt..kwn2 baik aku ni sumer ada 1 persamaan walaupun aku start kwn ngn dorg di tmpt n waktu yg berbeza2...dorg nie mulut pedas gile thp dewa petala langit kelapan....klu nk ckp tu main lepas jer, kdg2 kitorang klu x puas hati mmg sound direct jer..hati aku pn da jd kebal dpt kwn cmnie...
tp klu da lame x jmpe msti rndu.......nie r pe yg aku rasa skg. rasa nk g cari dorg je but the big prob is dorg tu jauh sgt....huhuhu
to all my CHINGGU.........bogorshippeo.

No comments: