Wednesday, April 15, 2009

+aku tensen!!!!!!+

aku ingat dpt menjalani hari ni dgn pnuh bahagia ditemani angin sepoi-sepoi bahasa.......tibe2 dpt tw satu citer mybe aku n kwn2 yg seangkatan dgn aku terpaksa drop subjek minor yg da bertakhta kat aty kitorang nie.....walawei...tak puas aty tol..
ingt sonang ke nk g uruskan mende alah ni..da la encik2 dekan n ketua jabatan yang sewaktu dengannya selalu jer xde kt office...bz jer ala2 artis popular( saya mintak mahap ye encik2 dekan n kj sekalian..huhu)
nk kna trun naik tangga lg g office dorg( gune lif je sbnarnya...kakaka) g mntak cop sana sini lg..
pastu fikir nk kena tukar course len plak...huwwwwaaaa....menci sungguh..
ni rsa nk lari u je ni..
prasaan aku ni da macam kena paksa kawen dgn teruna bukan pilihan jer....huhuhu..
geram,sedih,konpius,malas....sume skali la keadaan atyku skg nie...
nk mkn lauk sup ayam ( tp rupe mcm tomyam...erm...ntahla) ngn kangkung goreng tu pn x selera...s0b3
*ketika luahan hati aku ni di post aku pn x sure lg kne dr0p or x cz bru dgr cite kwn2 aku jer.....(mintak mahap yer,aku ni mmg sng sket nk terpengaruh.......huhu)*

No comments: