Saturday, August 29, 2009

naPe bLey x pasan niEee???

cmne ntah bley x ingat
sebenarnye x pasan pn ade gak,
aku cume nk cite satu bnde yg da wat aku mnderite sehari dua nie
aritu aku dgn nafsu yg membuak2 g r bor0ng mcm mkanan kt bazar ramadan ku0 tu
dr jauh aku da pasan ade brader tu tgh msk kuey tiow goreng basah
mmg banjir r kuey tiow die
oleh sbb prasaan ingin tahu rase kuey tiow tu,
aku pn bli r..
time mkn aku da rase plik je,
nape rase udang kt mee tu kuat sgt
pd hal aku da derma udang yg ade kt dlm tu kasi kt mmber aku.
setelah disoal siasat
upenye kuah mee tu brader tu wat dr air rebus udang!!!
what??????
da kenyang pn mase aku dpt tw...xkn nk muntahkan blik kot.
akibatnyer.....aku kne gatal2 skg nie..( bdn je yg gatal, orangnye x gatal pn yer...keh3)
aish..hampagas btol r..
aku x kira,
pasni klu nk bli mkanan aku kne interview dulu en.penjual tu
tnye pe resepi die pkai...
huhuhu..seksa tol kne penyakit nie.

No comments: